Fantastiska människor!

Tänk vad många fina omtänksamma människor det finns 🙂 Jag&Lipp har fått så hiimla många fina gratulationer och vackra ord från alla möjliga håll. Dels från våra närmsta hundfantast-vänner som ALLTID stöttar, peppar, hejjar och lyssnar oavsett om man kommer hem med succé eller flopp – ni är mer än guld värda för oss ❤ Dels från alla möjliga människor utifrån. Hoppet för mänskligheten som i dessa tider är något rubbad, känns helt klart återfött 😀
ssrk10
Foto: Johanna Sommar

I örigt har vi tränat några korta men fantastiska lydnadspass sen förra helgen. Dax att sätta fart, vilket är lite klurigt eftersom jag samtidigt är jakttaggad och lite sugen på att starta viltspår. Men eftersom det är så jag vill ha det så får allt ta sin tid 😉 Vi hinner.

Julius ska starta fortsättningsklassen i rally nästa helg 😀 Det kan bli spännande. Vi övar på några små detaljer titt som tätt och så håller vi en tumme.

Imorgon drar min nya termin igång. Taggad till tusen med tre spännande kurser till start. Vi får se hur många föreläsningar som räcker för att spänning ska övergå till uppgivenhet…

Adjö!

One response to this post.

  1. Ja, vilken härlig värld hundvärlden ändå är 🙂 Med all pepp och support! Och roligt när andra som inte är insatta hejar och gratulerar även om de som min mamma är oroliga över och inte riktigt kan förstå att jag blir så lycklig när jag får ett gäng döda fåglar att stoppa i frysen.

    Svara

Lämna en kommentar